Besøg os i én af vores 2 butikker
Hurtig levering

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Foder & Fritid Net ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Du bedes henvende dig pr. mail omkring din reklamationen, inden returnering.
Du kan henvende dig på web@foder-fritidweb.dk

Fragtskader

Det sker desværre at varer bliver skadet under fragt. Vi gør vores ypperste for at sikre at varen er pakket forsvarligt ind. Desværre er det ude af vores hænder hvad der sker med varerne i tiden fra de forlader vores lager til de lander på din adresse.

Når du køber varer af os online – så køber du også fragten hos os. Og derfor har vi også et ansvar for at hjælpe dig som kunde, hvis uheldet skulle være ude ifm. din pakke / forsendelse.

Men vi har brug for din hjælp.

Hvis du oplever en fragtskade, så er det vigtigt at du følger nedenstående punkter, så vi har mulighed for at melde skaden ind til transportøren.

  • Tag billeder af forsendelsen / pakken udefra, hvor transportørens label tydeligt fremgår.
  • Tag billeder af forsendelsen / pakken inden i, som viser hvordan pakken har været pakket – så godt som muligt.
  • Tag tydelige billeder af skaden på produktet, så det kan ses hvad der er sket.
  • Tag tydelige billeder af pakken, hvis der skulle være skader eller slag på pakken
  • Tag billede af følgeseddel så vi kan se ordrenummer, samt hvilke varer du har modtaget.
  • Send det hele til web@foder-fritidweb.dk inden for 5 hverdage efter modtagelse. Sagen skal nemlig være oprettet hos transportør inden for 5 hverdage.

Hvis vi godkender reklamationen vil vi typisk refundere de penge, som reklamationen drejer sig om, frem for at sende nye varer. Såfremt du skal bruge varerne igen, bedes du lægge en ny ordre, som vi kan sende til dig.

Uden ovenstående billeder og info, bliver sagen desværre afvist og vi kan ikke godtage din reklamation.

Vigtig:

Vi skal som udgangspunkt have varen retur, før vi kan refundere pengene eller sende en ny. I første omgang skal vi dog modtage billederne og mailen omkring skaden – og så tager vi stilling til hvad der skal ske med varen, efter vi har oprettet sagen hos transportøren.

Fragtskade ifm. levering på halv- eller helpaller:

Såfremt der er sket en skade på nogle varer, der er blevet leveret på palle (halv eller hel) af Jørgen Jensen Distribution, skal de beskadigede varer klargøres til afhentning igen. Dette er meget vigtigt, da vi ellers ikke kan refundere pengene. Jørgen Jensen Distribution bliver booket ind til at hente de beskadigede varer igen, og først dér kan vi refundere for de beskadigede varer.

Returnering

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:

Foder & Fritid Net ApS
E Christensens Vej 86
7430 Ikast
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Gå til vores returportal her »