Besøg os i én af vores 2 butikker
Hurtig levering

Administrativ kontorassistent

Har du bogføringserfaring? Og har du lyst til at sætte struktur på administrationen i en e-commerce start-up placeret i Ikast, Midtjylland? Fedt, så skal du med på holdet!

Vi søger lige nu en kontor- og bogholderiassistent til vores team på fem mennesker, seks med dig. Det er en deltidsstilling på ca. 25 timer pr. uge (+/-), og som udgangspunkt vil du arbejde min. mandag, tirsdag og torsdag – men vi er også fleksible.

Vi stræber efter at blive DK’s største og bedste webshop med dyrefoder- og tilbehør, så hvis du tilfældigvis er født på ryggen af en hest, eller ligger i ske med en granddanois hver nat, så vil du naturligvis passe rigtig godt ind her hos os.

Det, forventer vi af dig:

  • Du er struktureret og har et godt overblik
  • Du er vild med tal, excel og systemer
  • Du har erfaring med bogføring
  • Du er god til at skabe klare og forståelige processer
  • Du er klar på at pakke en ordre, hvis lageret har brug for hjælp

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af at:

  • Taste og sende købsordrer ud fra bestillingsforslag
  • Afstemme faktura med leverancer/varemodtagelser
  • Bogføre faktura – både vareindkøb og driftsfaktura
  • Oprette reklamationer ved fejlleverancer eller fejl på faktura
  • Taste kreditnota og bogføre
  • Oprette produkter og opdatere produktdata i vores PIM-værktøj

Det, får du hos os:

  • Mulighed for at sætte struktur og system på vores administration
  • Et lille, men imødekommende hold af kollegaer
  • En arbejdsplads, hvor der dufter af start-up, kaffe og hundefoder
  • En kultur, hvor der også er plads til at lave fejl og stille spørgsmål
  • Løn efter kvalifikationer.

Der vil være en del koordinering mellem lager og kontor, og derfor skal arbejdet (som udgangspunkt) udføres fra vores adresse i Ikast.

Vi forestiller os, at du er mere introvert end ekstrovert og har brug for arbejdsro til at udføre dine opgaver. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende for at få succes i stillingen. Vi vægter mennesker og kemi højere end uddannelse.

Vi afholder løbende samtaler, og bruger gerne ekstra tid på at finde den helt rette kandidat.

Send din ansøgning + CV til Sebastian Dam, Head of E-commerce and Operations: sd@foder-fritidweb.dk

Du er også velkommen til at skrive, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Vi glæder os til at høre fra dig.